لینک مستقیم(مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان)

مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان|42077662|lox34015457|لینک مستقیم|اِل اُ
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان مبانی نظری ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان را مشاهده می نمایید.

هدف از این شرکت بیمه می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات99حجم0/20 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

خدمات بیمه اي با مفهوم رضایت و عدم رضایت بیمه گذار ارتباط تنگاتنگی دارد . فرآیند کلی رضایت مشتري بایدبه منظور بهبود و افزایش روابط استراتژیک آ ن ، به طور دقیق تحلیل، درك و مدیریت شود(کانجی و وینی ،2001 ،12).براي بهبود سطح رضایتمندي مشتریان ضروري است که ابتدا سطح فعلی رضایت مشتریان معين شود یعنی سازمان باید بداند که مشتریان چقدر احساس رضایت می کنند(فسی کوا ،2004،ص84).


در سازمان ها ي خدماتي نقش نيروي انساني مخصوصاً كاركناني كه در تماس مستقيم با مشتريان هستند، براي ارائه خدمت با كيفيت در مقايسه با شركت ها ي توليدي از اهميت بيشتري برخوردار است چرا كه، كاركنان جهت ارائه خدمات با مشتريان در تعامل بوده و كيفيت اين تعامل متمايز كننده سازمان هاي برتر از ساير سازمان هاست (نوري،1382،ص45). رضايت شغلي به عنوان حالت هيجاني لذت بخش تعريف شده است كه از ارزيابي، واكنش عاطفي و نگرش فرد نسبت به شغل ناشي مي شود رضايت شغلي به لذت بردن از كار،انجام بهتر كار،اشتياق و شادماني در خصوص كار ،و پاداش مناسب گرفتن به خاطر تلاش هاي فرد اشاره مي كند.

رضايت شغلي چند بعدي است آن شامل چندين بعد مجزا مانند رضايت از دستمزد،فرصت هاي ارتقا،امنيت شغلي و اهميت/چالش شغل است)بلوچ،2009،ص67 . ( رضايت شغلي و تعهد سازماني دو مورد از با نفودترين نگرش ها در مورد كار هستند كه كه در ادبيات كار و سازمان بررسي شده اند. تعهد سازماني به خاطر تمايل به حفظ نيروي كار قوي براي محققان و سازمانها مهم است. محققان و متخصصان به درك عواملي كه تصميم كاركنان را براي ماندن يا ترك كردن يك سازمان تحت تاثير قرار مي دهد،شديدا علاقمند هستند(قره چی به نقل از ويليامز،2004،ص21).

باتوجه به مطالب گفته شده حال سوال این است چه رابطه ای میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری وجود دارد؟بدین منظور در این تحقیق به بررسی رابطه بین رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری در شرکتهای بیمه شهرستان رشت می پردازیم.


فهرست مطالب

فصل دوم
2-1) رضایت مشتری 14
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري 16
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني 19
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري 20
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری 22
2-2)اهمیت رضایت مشتری 24
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 25
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 29
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 29
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 30
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 32
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 33
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 34
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 35
2-2) تعهد درک شده کارکنان 38
2-2-1) تعاریف تعهد 41
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی 41
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 43
2-3) رضایت شغلی 46
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل 47
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی 48
2-3-3) رضایت و انگیزش 49
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان 50
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند 52
2-3-6) امنیت شغلی 53
2-3-7) فرآیند ارزیابی عملکرد 54
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری 54
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی 54
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 55
2-4-3) شرایط مناسب کاری 55
2-4-4) همکاران مساعد 56
2-4-5) تناسب شغل بافرد 56
2-4-1)تعریف واژه تعارض 58
2-4-1-1) تعارض نقش 58
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض 59
2-4-2-1) دیدگاه سنتی 59
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض 60
2-4-2-2) دیدگاه تعامل 60
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر 61
4-2-4) فرایند تعارض 61
2-5) ابهام نقش 69
2-6-1) پژوهش های داخلی 72
2-6-2)) پژوهشهای خارجی 73

منابع






"

مطالب دیگر:
📗موس طراحی شده در سالیدورک📗پایان نامه جهت اخذ درجه كارشناسی برق در مورد بررسی جریان های هجومی در ترانس ها و مدلسازی نمودار هیسترزیس📗شبیه سازی سیمولینک پل تریستوری با مطلب📗شبیه سازی تریستور با سیمولینک مطلب📗شبیه سازی موتور DCبا مطلب📗شبیه سازی پل دیودی با مطلب📗شبیه سازی دیود و پل دیودی در مطلب📗شبیه سازی شکل موج سه فاز با مطلب📗شبیه سازی دیود در مطلب📗كنترلرهای قابل برنامه‌ریزی PLC📗عنوان کار آموزی مرکز کامپیوتر مغان📗بررسی نسل جدید هادی های خطوط انتقال📗گزارش كاراموزی محل كارآموزی (سایت دانشكده سماء واحد پارس آباد مغان)📗گزارش كارآموزی رشته حسابداری : شرکت شعله راه دشت مغان📗بررسی محدود کنند های جریان اتصال کوتاه در سیستم های قدرت📗تحقیق کارآموزی کنتور برق و تراسنفورماتورها📗گزارش کار آموزی رشته برق در مورد بررسی تابلوهای برق📗کارآموزی شرکت سیماب انرژی مغان📗عنوان کارآموزی: طراحی سایت با نرم­افزار FrontPage📗موضوع کارآموزی مراحل نصب وراه اندازی سرویس بهداشتی ساختمان📗گزارش کار آموزی حسابداری📗عنوان کارآموزی امور حسابداری📗موضوع کار آموزی پروژه احداث کانال اصلی و ابنیه فنی اراضی پایاب سدخداآفرین📗تحقیق آموزش الكترونیكی📗تحقیق افسردگی بهمراه پرسشنامه